Ladies Camera Club

7 Dec 2006

Nice.

mmmmmmmmmm - this photobooth is very silly. Silly but fun. Fun but addictive. I have been sat here waiting for the kettle to boil just messing about. You know, its not like I have a gazillion things to do but a 5 minute time out is hardly a crime. Well maybe to Beck and Hebe (who Im doing work for right now .... ssshhhhhhhh, don't tell). Dont' be cruel and say that they all suit me. I know they all suit me!!! Go and have some fun today and show me what you did.
Keep it legal, mind!

16 comments:

flo said...

omg -- the twins crack me up...

hope you are feeling better!

Birgit said...

Kirsty, you crack me up!!! You're just to funny!!! Have to try this myself sometime!! :)

Shirley said...

Kirsty babe I've never seen you look so good ;) What I have to know though is where did you get the teapot and teacup piccies???

Ann(i)e said...

Those photos are scaring me dear....FREAKY photobooth!!
So happy for you and your new mac....do i needs one?
xo

Laura said...

ROFL; I am so glad to have taken a break from my essay writing now- you are just too funny!! The wee alien facey is something else- haha

:-p

Corinnexxx said...

ok I can see you are really busy here, bwhahahahaha

corinnexxx

Anonymous said...

Thees are hilarious!! I love the third one! lol :)

Have fun with the new computer!:)

Minflan :) x

Sam said...

right - I soooo want one of those Mac wotsits!!!!

Beckie said...

Ooo me too taking 5 mins!LOL!! absolutly PMSL at the pics! So funny!

Jen said...

You are one scary momma!!! LOL And I've only been wanting an imac since like forever and I'm dead jealous :( (stamps foot) ;)

Roz Roz said...

I've played, there are on my blog.

D@nielle said...

OMG you are scary ....! But you make me laugh too, good combo LOL

joanna said...

OMG, seriously scary, dude!!! That has made me laugh - thank you!! xx

Gillian Hamilton said...

I just found your blog and what an introduction... Laughed my self silly...

marije said...

Hahaa great stuff! Thanks for making me giggle!

Anonymous said...

免費a片 a片 免費av 色情影片 情色 情色網 色情網站 色情 成人網成人圖片成人影片 18成人 av av女優avav女優情慾 走光 做愛 sex H漫 情色 情趣用品 情色 a片 a片 成人網站 成人影片 情趣用品 情趣用品アダルトアダルト アダルトサイト アダルトサイト 情趣用品
補正下着